HTML

Germánuszvaránusz

A német is ember - csak másképpen. A német élet is élet.

Utolsó kommentek

Mindennapi ütközések

2008.12.31. 14:39 kefir

Az egyik legfigyelemreméltóbb északgermánikum az, ahogyan ezek az emberek az utcai/áruházi testkontaktusokat kezelik. Alaphelyzetben minden valamirevaló magyar utcavitéz úgy képzelné, hogy egy olyan ütközésért, amely után a vétlen fél legalább 5 mp-ig zúzott bordáit tapogatva egyensúlyozni kényszerül, hosszas-kínos magyarázkodás az elvárható penitencia. Ezek itten kéremszépen nem, hogy nem vesztegetik az időt efféle megalázkodásra, még a minimális páneurópai haditörvényeket sem tisztelik: úgy haladnak tovább, mintha felebarátjuk megváltozott röppályája csupán a kalkulálható klimatikus ingadozások következménye lenne és fittyet sem hánynak, ha egy szűkebb átjáró/bejárat/villamosajtó megközelítése közben ismeretlen vetélytársuk a falra passzírozódik.

...

Általános német érzéketlenség teóriájából kiindulva - kihasználva a véletlen szolgáltatta szerencsémet - az alábbi tudományos kísérletet végeztem ez ügyben: egy áruházi ájgang* előtti utolsó métereken arra lettem figyelmes, hogy egy mobiltelefóniába feledkezett csinos fiatal hölgy ártatlan pofával elémvágni készül, ezért - a végtelenségig túlzott közömbös arckifejezéssel - úgy helyezkedtem a belépés előtti pillanatban, hogy a junge dáme** minden kétséget kizáróan egy röpke fájdalmas pillanat erejéig jobb vállam és a vaskos üvegajtó közé szoruljon, amely következtében nem, hogy légzése, de mobilkommunikációs készsége is bizonyosan felfüggesztetik...

Az ütközés másodpercében testemet minőségi fatermék módjára megfeszítettem, tekintetemet az épület belterére szegeztem és ott belül izgatottan vártam, hogy a nyekkenéssel járó testprés következénye mi leszend...

...

A tudnivágyás végül úrrá lett távolkeleti szemérmemen és 180 fokban hátrafordulva obszerváltam áldozatom sorsát... Amit láttam, úgy égett emlékezőkérgembe, mint hülyegyereknek a matekkorrepetítor profilja: a roppanva zúzott germán maca hangjának megrezdülése nélkül épült fel mázsás testem okozta klinikai halálából, sőt, még pillantásra sem méltatta ádáz ellenfelét, csak trécselt tovább kis hülye ismerősével...

...

A tanulság mindebből valószínűleg maximum annyi, hogy felesleges hisztiznünk: mindenért a zord klíma a felelős.

...

* bejárat
** fiatal hölgy

Szólj hozzá!

Címkék: német konfliktus ütközés varánusz germanusz varanusz germánusz

A bejegyzés trackback címe:

https://germanuszvaranusz.blog.hu/api/trackback/id/tr67850377

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása