Ami nekünk a reklám, az nekik a verbung.
...
Már a bébikorú PR-osok is úgy tanulják, hogy az egyik legtutibb reklámrecept a lakossági vágyálmok telibetrafálására alapoz. De vajon mire vágyik ez a rengeteg Normakövető rakéta?!..
Nézzük csak először is a Dinamizmus/Erő/Teljesítmény/Sebesség/Előny/Kamat fogalomkört. Felülmotorizált német és álnémet SUV-ok, mindentvevő hitelkártyák, krómosan csillogó villanyborotvák, valamint különlegesen ércesen csobogó ásványvizek előtt automatikusan nyílik meg a marcona germán harcosok szívének fakapuja. A látvány lelkesít, az erő átragad, a tekintet felderül: ha minden oké, jöhet akár egy Jaaaa! és a nehezen kihagyható csücsörítő bólogatás.
Vagy gyüjjön a Változatosság/Újdonság/Unalom vége/Mindent ehetsz/Édesség/Ízes kajcsi/Ötpercalattebéd tematika. Ez inkább a csajoknak szól: ha a vérbe kívánod már az egyforma ízű aszpiktortákat, kockahasfejlesztő műzlitápokat, ne habozz, kanalazz be egy doboz telítetlen margarint - vagy ránts le a polcról egy újabb műzlitápot, kiálts mál vasz anderesz-t (végre valami más), szökellj magasra, kisszoknyád rebbenjen, ne nézz vissza, karolj borostás-kékszemű faszidba, oszt hadd szóljon egy kis francia harmónikafoszlány vagy bármi más, ami sablonos, és dülöngélve majszolgassatok a lemenő napsugárban. Nem hízlal: haraphatsz még egyet.
...
(Próbáltam kigondolni egy harmadik témakört is, de szerintem nincs is. Akkor ennyivel ez rendben is volna, fílendank.)
Utolsó kommentek